Bitenler #42

Merhabalar, yine bir bitenler yazısı ile sizlerleyim. Hemen başlıyorum yoksa bitmek bilmiyor :) 


Beliz Kozmetik Diş macunu ve diş fırçası, diş fırçasını hemen kullanmaya başladım. Benim diş etlerim çok hassas aslında oldukça sert gelmişti ama hiç kanamaya sebep olmadı. Oldukça  başarılı severek kullanıyorum. Diş macununa henüz geçmedim ama kutusunu atacağım için fotoğrafladım. 

HC Care Makyaj Temizleyici, inanılmaz sevdim. Detaylı yorumlarım için tık tık.

Selin İncir Kolonyası, hemen kullanmaya başladım. Çok güzel bir kokusu var, Selin'in kolonyalarını çok seviyorum. 


Bath And Body Works köpük sabun, bittikçe alıyoruz. Çok severek kullanıyoruz bu köpük sabunları ancak hep eşim seçiyor. Bunu da çok beğendik, tekrar alacağız.

,Himalaya Temizleme Köpüğü, hem cildi kurutmuyor hemde çok güzel temizliyor. Bittikçe aldıklarım arasında olacak ancak önce evdekiler bitmeli. 

Nivea Siyah Nokta Bantları, bittikçe alıyorum her zaman severek kullanıyorum. 


Oral B Diş Fırçası, sürekli alıyorum, severek kullanıyorum. Yine alacağım.

Topicrem Temizleyici, suya dayanıklı ürünler hariç makyajları güzel temizliyor. Göz yakmıyor..

Sebamed Balsam Deodorant, bittiğine çok üzüldüm yerine benzer bir ürün buldum ama hem gramaj olarak hemde koku olarak daha mantıklıydı. Tekrar alabilirim. 


Roxy Bebek Deterjanı, çok severek kullanıyoruz hatta indirimde koliyle aldım yenisini :) 

Nivea Bebek Yağı, Berilin kuru vücuduna tek başına yeterli gelmedi ama kokusu çok güzeldi ve ben losyon ile destekleyerek kullandım. Losyon ile desteklediğimde Berilikoya daha iyi geldi. 


Pastel ve Rimmel London oje, sevdiğim 2 renkti bittiler :(

Termalife Maske, severek kullanıyorum detaylar için tık tık..

Loreal Far, renkli kozmetik bitirmesem olmaz zaten. Ve tabiki en sevdiğim renk :) 


Clarins El Kremi, çok severek kullandım ciddi anlamda tırnak kırılmalarımı azaltıp tırnaklarımı güçlendirdi. Tekrar alırım.

Sothys Temizleyici, yoğun limon kokusunu sevmedim ama onun dışında çok güzel temizliyor.

Dior oje, çok üzüldüm bittiğine en sevdiğim renkti. Özellikle eşim bu rengi çok seviyor, tekrar alacğım eğer muadilini bulamazsam. 

The Premium Organics Hindistan Cevizi Yağı, saçlarıma bolca uygulayıp, yıkıyordum özellikle uçlarına çok iyi geliyor. Tekrar alabilirim. 


İsana Ağda Bandı, maalesef hiç sevmedim, istediğim performansı göstermedi. 

Clinique Yüz Peelingi, çok ama çok ama çok severek kullanıyordum. Tam olarak istediğim bir peeling uzun süre kullandım hem ciltteki ölü derileri temizlemesi hem de cildi arındırmasıyla gözbebeğim .. Tekrar alacağım mutlaka :) 

Evet biten ürünlerim şimdilik bu kadardı. Tekrar doldu kutu ve en yakın zamanda yeni bir bitenler yazısı gelecek. Yeni ürünler almıyorum evdekiler tamamen bitmeli :) 




Yorumlar