#Gulshendoganile8mart Etkinliği

Merhabalar, sevgili gulshendogancom ın üçünsünü düzenlediği 8 Mart Dünya Kadınlar günü etkinliğine katıldım. Ve gerçekten hakkını vermeliyim tek kelime ile mükkemeldi. 2 güzel evladından çaldığı vakit ile bizlere muhteşem bir etkinlik hazırlamış. Gelelim detaylara.. 


Etkinlik mekanımız benim çok sevdiğim mekanlar arasında olan baygurmeankara ydı. İnanılmaz özenli davranıldı bizlere ve keyifli dakikalar geçirdik sayelerinde buradan bir kere daha teşekkür ediyorum kendilerine. Bir tatlıları var paşa keyfi sanırım ismi muhteşem bir lezzet tadına mutlaka bakmalısınız. 

Etkinliğimizin teması Glitter di ve heryerde glitter detayları görünce çok mutlu oldum çok beğendim. Süslemeler yine çok sevdiğim prensesorganizasyon un ellerinden çıkmıştı ve yine mükemmeldi. 


Kitap ayraçlarına bayıldım. Anneciğime hediye edeceğim o çok sever böyle detayları :)



Milkshake  marka temsilcisi Mustafa bey bize inanılmaz güzel bir sunum yaptı. Zaten çok sevdiğim bir firmaydı ve ürünlerini severdim daha da sever oldum. 


Mustafa Bey gözümüzün önünde bu ürünü suya karıştırıp içti yıllardır içtiğini herhangi bir dezavantajı olmadığını aksine içeriklerinin bu kadar temiz olduğundan bahsetti. Ben daha da bir güvenir oldum. 


Saça geçici renk veren bu boyalarına da ayrıca bayıldım. Zaten bildiğiniz gibi kokusu muhteşem iştah açan bir koku üzerine bu görüntü olunca bırakın saç boyamayı yiyesim geldi benim. 


Bizlere bu güzel ürünleri hediye ettiler şahsen ben zaten köpüğün küçük boyunu kullanıyordum ve çok seviyordum. Bitmek üzereyken tam boyunun olması mucize gibi oldu. Argan yağını da merakla bekliyorum ilk fırsatta deneyeceğim. Milkshake teşekkürler.. 


Revox un ürünlerini zaten çok severim. Bu arındırıcı şampuanını da merak ediyordum. Çok güzel oldu ilk fırsatta deneyeceğim ve çok merak eden çok soran takipçim oldu onlar için de ayrıca bir yazısını yazacağım. 


amway bizlere bu ürünlere ek bir de saç maskesi ile destek oldu. Hemen denedim kalemi eyeliner olarak kullandım mükemmeldi. Yumuşak olmasına rağmen akmadı, kokmadı. Lip gloss ise hem ışıklı hem aynalı muhteşem, tam biz pratik hanımlara göre bayıldım. Ve maskara hem doğal duruşlu hem çok ıslak değil, hem akmıyor kokmuyor muhteşem yani..

İsmimin yazılı olduğu minik magnet ise Porkypumpkin den. Bayıldım muhteşem bir hediyelik aslında :) Şu an buzdolabımda en en sevdiklerimin arasında, teşekkürler.


 Berilciğim bir bırakmadı ki ürünü istediğim gibi inceleyeyim. Elinden alamadım bende onunla fotoğrafını çektim :) Bu ürünü özellikle çok merak ediyordum kullanmaya başlayacağım tabiii Beril hanımın nereye attığını bulabilirsem. pantene zaten sevdiğim firmalar arasında ürünlerini çok severek kullanıyorum.


Cecileshop yine yanımızdaydı. Ojenin rengine bayıldım. Kalemi ise zaten severek kullanıyorum akmaması en sevdiğim özellikleri arasında.. 



Belizkozmetik ürünleri ben kalp :) Çok çok seviyorum özellikle o lipbalm muhteşem. Kirpiklerle ilgili hiç konuşmuyorum bence tek marka kirpikte :)


Propa ürünlerinden ilk olarak dudak dolgunlaştırıcıyı denedim. Gerçekten gözle görülür dolgunluk sağlıyor ve pürüzsüzleştiriyor. Allık ve rujun rengini ayrıca çok beğendim. 


tarkokozmetik ise bu güzel ürünlerle destek oldu bize. Makyaj çantasına bayıldım su geçirmez ve benim gibi sakar bir insan için biçilmiş kaftan.


Essence ise maskara ruj ve fondöten ile destek oldu. Maskaranın çok başarılı olduğunu sevgili takipçilerimden öğrendim. Hepsini deneyeceğim ilk fırsatta.


biomarket2011 ve laveraturkiye nin bu güzel ürünlerine ayrıca bayıldım. Özellikle o minnak far gönlümün sultanı :) Ve minnak el kremine bayıldım. 


Dogadan ın bu güzel paketine bayıldım. Nasıl özenle hazırlanılmış. Evimde severek tercih ettiğim markalardan, bitki çaylarına bayılıyorum. 


schwarzkopf un Bc Bonacure ürünlerini çok merak ediyordum ilaç oldu resmen. Hemen deneyeceğim yorumlarım sizlerle olacak.



Selin kolonyalarının güzellikleri de ayrı bir güzel. Özellikle hanımeli favorim.


Otaci bizlere mis gibi kokan şampuanı göndermiş. Kuru saçlara göre o yüzden eşime denettireceğim o da çok sevdi kokusunu :) 


Hccare ise hem solüsyon hemde serumu ile destek oldu. Ya gözlerim kalp oldu bugüne kadar kullandığım bütün ürünlerini çok sevdim. Bu ürünlerden de çok umutluyum. 


Yvesrocher ise bu mis kokulu duş jeli ile destek oldu bizlere. Bayıldım kokusuna tam olarak benim kokum, benim tarzım. 


biota59elements nın ürünlerine bayıldım. Ambalajlar süper rengarenk :) Berilimin dikkatini çekti tabiki yine fotoğraflarken çok zorlandım. 


fenjilyan ise ilk defa gördüğüm, duyduğum bir firma. Elimde muadil bir ürün var kullanıyorum. Bittikten sonra hemen bu ürüne başlayacağım çünkü çok merak ediyorum. 


Bu güzel etkinlik için emeği geçen herkese tek tek teşekkür ediyorum. 


 Sevgili Gülşen çocuklarından ayırdığın vakitle bizlere böyle güzel bir etkinlik hazırladığın için tekrar çok teşekkür ederim. 

Tüm ürünlerin yorumları önce snapchatte sonra İnstagramda sonra blogda olacak. 
















Yorumlar

  1. Harika bir etkinlik. Ürünler de tabii. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. SebaMed Yüz Temizleme Jeli  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil

Yorum Gönder