Hc Dual Action Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Mrehabalar, sevgili Nihal'in ( İkizlerinmakyaji) ikizlerinmakyaji2017 etkinliğinde tanıştığım Hc Care in çift fazlı temizleyicisinden bahsedeceğim bugün sizlere.. 

                         Görüntünün olası içeriği: çiçek

İlk olarak şişe tasarımını çok sevdim. Bastır açılsın kapak sistemlerini çok seviyorum bir nebze de olsa fazla gereksiz kullanımın önüne geçiyor. Ürün çift fazlı görüldüğü gibi çalkalayıp kullanılıyor. Ben tüm makyajımda kullandım ancak genelde çift fazlı ürünleri sadece göz makyajımda kullanıyorum. 


Suya dayanıklı maskara, çıkmayan rujlar, ağır fondötenler hepsini çıkarttı. Gözümü asla yakmadı ki ben hırçın makyaj temizlerim. Kirpiklerimi dökmedi, yağlı his bırakmadı. Hiç zorlanmadan tüm makyajımı büyük bir rahatlık ile temizledi, kalıntı bırakmadı.. 


Bu firmaya ait bugüne kadar kullandığım tüm ürünleri sevdim bence her alanda üretim yapmalılar. Bu ürün bittikten sonra mutlaka tekrar alacağım. Uzun zamandır kullandığım en en iyi çift fazlı makyaj temizleyici.

150 ml 28 TL ve bu özelliklerine bakacak olursanız bence oldukça makul bir fiyat. 

Saç Bakım kompleksi yazımı okumak isterseniz tık tık. 4. şişesindeyim şu an ve inanılmaz hızlı saç uzatıyor oldukça memnunum, bittikçe alıyorum bence her evde olması gereken bir ürün.



Yorumlar

  1. Bende çok sevdim denediğim bir çok marka gözlerimi yakmişti çok ilgin bir şekilde avon hariç 😁

    YanıtlaSil
  2. Şuan Garnier kullanıyorum genel olarak memnunum ama waterproof ürünlerde biraz çaba istiyor :/ Bitirdikten sonra farklı bir ürün almayı düşünüyordum. Aklımda olacak bu ürün, paylaşım için teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder