İki Maskara Denedim İlk İzlenimlerim

Merhabalar, geçenlerde instagramda iki maskaradan hangisini deneyeyim diye sorduğumda eşit miktarlarda yorum alınca ikisini de denedim. Şimdi gelelim ilk izlenimlerime..


İkisi de Maybelline, biri the falsies push up drama maskara, diğeri ise Lash Sensational Mascara. Şimdi uzun uzun isimlerini yazmayacağım mor ve kırmızı olarak bahsedeceğim yorumlarımda.




Benim kirpiklerimin düz ve kısa ve ürünü denemek için kirpik kıvırıcı veya maskara bazı kullanmadım. Düz ve kısa kirpiklerde nasıl tepki verdiğini görebilirsiniz ürünlerin. 

Gördüğünüz gibi mor olan kirpikleri kıvırıyor ve doğal bir hacim veriyor. Kalıcılığı ise 9 saat kadar akmadı ancak kirpikler 3 4 saat sonra düştü yani hacim biraz yalan oldu. 

Kırmızı olan ise daha az hacim veriyor ama çok daha iyi uzatıyor. Dökülme yapmadı, yine 9 saate kadar akmadı. 

Hangisini daha çok sevdin derseniz aslında mor olan daha iyi gibi benim için ama gelen yorumlar arasında ikisini üst üste uygularsan daha iyi sonuç alırsın diyenler çok olduğu için sanırım ikisini birlikte de kullanacağım. 

Ben indirimde 14 TL ye almıştım ürünlerin tanesini şu an ne kadar bilmiyorum. İlerleyen zamanlarda geniş yorumlarıma yer vereceğim şimdilik hoşçakalın :) 




Yorumlar

  1. her ikisi de gayet güzel rimeller :)

    YanıtlaSil
  2. Lash Sensational ve Push up Angel favorilerim benim de ^^

    YanıtlaSil
  3. bende iki ürünü kullandım ama Push up'ı daha çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. push up açıldıktan birsüre sonra çok daha güzelleşiyor. İlk aldığım gün denediğimde çöpe atmak istedim ,fakat yorumlarda genel olarak öyle yazınca iyki dedim şimdi çok severek kulanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder