#ikizlerinmakyaji2017 Etkinliği

Merhabalar, sevgili ikizlerinmakyaji nin daveti ile muhteşem bir etkinliğe katıldım. Detayları sizlere aktarmak için çok heyecanlıyım hemen başlayalım.


Gördüğünüz gibi sevgili Berilikomda bizlerleydi :) En önde yerini almış Seda ablasının kucağında annesine poz veriyordu. Mekanımız Butikekle idi ve kahvaltılıkları muhteşemdi. 



İlk sponsorumuz benim şahsen başka bu alanda başka firma bilmediğim sitil_boya idi. Ürünlerini yılladır evimizde güvenle kullanırız gayette memnunuz. Ancak özellikle ayakkabı şampuanına bayıldım. Yepyeni yapıyor ayakkabıları.. 


bionnexturkiye/ bizler harika bir sunum yaptı ve sonrasında da çalışmak üzere vedalaştık. Şu an eşim şampuan ve serumunu deneyimliyor ve yorumlarımız bittikten sonra tüm sosyal medya hesaplarında olacak. 


lrougepropa da bizimeydi ve ilk olarak dudak dolgunlaştırıcısını ve saç köpüğünü denedim. Dudakları gerçekten dolgunlaştırıyor ve saç köpüğü de oldukça güzel ve sertleştirmiyor. Severek kullanıyorum. 


cecilebeauty ve temsilcisi Fatma hanım da bizlerleydi. Ruja bayıldım. Kalemi de önceden denemiştim süper ve akmayan bir kalem :) 


vissmateturkiye tabiki yine etkinliğimizde bizlerleydi. Evimin temizliği Vissmate den soruluyor. Temizlikçim ve ben oldukça memnunuz ürünlerinden :) Hatta beyaz sabunlu temizleyicisi çıkmış hemen aldım marketten. 


Yine en sevdiklerimden splat ben artık farklı marka arayışlarında değilim Splat bana yetiyor. Oldukça memnunum. Denemediğim bir çeşidi geldiği için oldukça memnun oldum.


biota59elements/ ise bizlere Bioblas ın şampuanını göndermiş bu ürüne ilk defa denk geldim. Deneyimleyip yorumlamak için çok heyecanlıyım. 


essence_cosmetics/ ise bu güzel minnoşlarla destek olmuş bize. Far paletine bayıldım, fondötende çok güzel, ruju çok sevmedim. Oje ve kalemi de deneyimleyeceğim en kısa zamanda. 


lrougepropa ise yine yeni tanıştığım bir marka. İlk olarak dudak dolgunlaştırıcısını denedim değişik bir his verse de gerçekten dolgunlaştırdığını fark ettim. Saç köpüğü ise muhteşem saçımı sertleştirmeden şekillendirdi. 


hccare ın makyaj temizleyicisini ise dün denedim. Muhteşem gerçekten ne gözümü yaktı ne de farklı bir etkisi oldu. 


Kızıma kefir içireceğim mutlaka bunun için bana yardımcı olacak Sevdanem . Deneyimlemek için çok heyecanlıyım bakalım Beriliko sevecek mi kefiri :) 

Anne olmak fotoğrafları eksik çekmek demekmiş. Birkaç sponsoru çekmeyi unutmuşum. Ancak yazımda oldukça geciktiği için bunu ilk bölüm kabul edelim diğer yazım yakında burada olacak. Tekrar sevgili Nihale teşekkür ederim oldukça keyifli bir etkinlikti. 
















Yorumlar

  1. Çok güzel ürünler hepsi de güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim benim aslinda acnecinamid ve tasarim zamani hediyeni Sedaya verdim 😘 Hepsini güle güle kullan umarim memnun kalirsin geldiğiniz için çok teşekkür ederim Berikosuz bir etkinlik yapmak olmazdi 😇

    YanıtlaSil

Yorum Gönder