3 Golden Rose Ruj

Merhabalar, güneşli bir Ankara sabahında yazmak çok keyifli. Kapalı havalar ruhumu sıkıyor. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Ama bol güneşli günlerde resmen sebepsiz mutlu oluyorum. 


Şu aralar eskiye göre daha az ruj kullansam da bir  zamanlar çok sevdiğim 3 Golden rose rujdan bahsetmek istiyorum sizlere.. 


İlk olarak kahve tonlarını eskiden daha çok yakıştırırdım kendime o yüzden ilki 110 numara, içerisinde hafif ışıltı olan turuncu alt tonlu bir kahverengi ve ben çok severek kullanıyorum onu. 

Bir diğeri sevgili arkadaşım Pelin de görmüştüm aaa bu hangi renk hemen alıyorum demiştim zira ten rengimiz aynı olduğu için ona yakışan bana da yakışacaktı ki öyle oldu ve 55 numara yıllardır benimle. 

Vee 87 numara bir rujum var Estee Lauder Tiger eye ama kullanmaya kıyamıyorum, yaz aylarında elimden düşmeyen bir renk ama bitecek diye korktuğumdan ona muadil ararken 87 numarayı bulmuştum. Özellikle yanık tende muhteşem duran ışıl ışıl bir renk.. 

Siz bunlara bakarken ben bu güzellikleri bitirmek üzereyim. Aynı tonları seviyorsak bence bu Golden Rose rujlarına gözatabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

Yorum Gönder