Dr Oetker Brownili Puding

Merhabalar, Beriliko uyurken hemen size #endemikannevetugbacanyurtlaannelergunu etkinliğinde tanıştığım droetker in Brownili Puding inden bahseceğim. Ben bu hazır karışımlara bayılıyorum. Sayelerinde ölçü vs derdi olmadan istediğin yiyeceği zahmete girmeden yapıyorum. 

Aynı fotoğrafta gördüğünüz gibi oldu ve ben bu kadar lezzetli olabileceğini hiç düşünmemiştim. Aslında yaptıktan sonra buzdolabında bekletip tüketmek gerekiyor ama benim misafirim vardı ve hemen yemek zorunda kaldık. Yiyenler resmen parmaklarını yedi, muhteşemdi. Ben yaptım dedim gururla ama aslında Dr Oetker in başarısı bu tarz karışımları denk geldikçe alıp deniyorum. 

Ancak alırken dikkat etmeniz gereken bir hususta  bahsedeceğim, arkasında karışımlara sizin de katacağınız şeylerin yazısı var ona dikkat ederek evinizde o malzemeler eksikse ona göre temin edip bu karışımları alın. Yağlı kağıt, sos vs genelde oluyor içinde ama süt, şeker, margarin ve tereyağı eklemek gerekiyor. 


Yemeden önce 1 dilimi kurtarmıştım, fotoğraflayabildim. İşte görüntüsü bu şekilde, lezzeti tarif edilemez bence. Benim gibi evde bu tarz tarifleri denemeyi seviyorsanız bence kapın, deneyin. Şimdiden hepinize afiyet olsun :) 

Yorumlar

  1. ımmm denemeye bi cesaret edemediklerimden biri şuan inanılmaz cazip geldi gözüme :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder