#endemikannevetugbacanyurtlaannelergunu Etkinliği Detayları

Merhabalar, başımıza binbir türlü dert gelip yetişmek için resmen 32 takla attığım ama yetişemediğim sevgili tugbacanyurt ve endemikanne in düzenlediği Cumbacocuk ta gerçekleşen #endemikannevetugbacanyurtlaannelergunu  etkinliğinin sponsorlarından bahsetmek istiyorum sizlere :) 



Sosyopix in emeğine sağlık çook beğendim.



Yves Rocher şampuan gerçekten oldukça başarılı, ilk denediklerimden..



clubveronique nın mis kokulu oda spreyi, hem hafif hem de ferah bir koku.


Her annenin olmazsa olmazı ağız ve ter bezi, Baby corner daha önce de tercih ettiğim markalardan..

 
Propa nın deterjanını kullanmaya başlıyorum. Detaylı yazısı blogta olacak.


clubveronique ambalaj zaten ateş ediyor resmen. Çok beğendim.

 Patos'un kuruyemişlisini eşim yedi, sonra market market aradık tekrar almak için çook beğendi.


 Vissmate in yeni ürünleriyle tanıştım, oldukça başarılılar..


 Highgenic özellikle şu silikonlu temizleyicisine bayılıyorum. Diğerlerini de deneyeceğim.


Bu minik şampuanları ilk fırsatta deneyeceğim. Firmanın bb saç kremini kullanmıştım, harikaydı.


Dr. Oetker Brownili puding in yazısı bir sonraki postta.



Destek olan firmalara çok teşekkür ederiz. Hepsini tek tek deneyimleyip, yorumlayacağım... İlk izlenimlerim için snapchatten takip edebilirsiniz snapchat ismim yesimdedi..

Sponsorlarımız,




Ben Cumba Çocuk u gezip ayrıca fotoğraflayacağım, hakkında muhteşem şeyler okudum, mutlaka görmeliyim. Emeği geçen herkese tek tek teşekkür ederim, ürünlerin detaylı yazıları tüm sosyal medya hesaplarımda olacak. Şimdilik hoşçakalın.. 


Yorumlar

Yorum Gönder