Fenjilyan Yüz Kremi

Merhabalar, gulshendoganile8mart etkinliğinde tanıştığım Fenjilyan yüz kremini denedik annemle şimdi sıra yorumlarımızda. 



Tibet'ten edinilen özel bir formül ile birleştirilen gece gündüz kremi, hemde 20 UVA UVB Güneş koruyucu etkili bir krem...

Mimik kırışıklıkları, kazayakları, gözaltı morlukları ve cilt lekelerinde etkili bir krem. Annemde denedim çünkü benim bu tarz sorunlarım yok etkili gözlem ve sonuç için annemde denedim. Sonuçlar muhteşem. İlk olarak gelelim annemin doğum lekesi ve güneş lekeleri çok da hafif gözaltı morlukları vardı. Sabah akşam kullandı 4. günün sonunda doğum lekeleri resmen gözle görülür şekilde açıldı, güneş lekeleri biraz daha geç açıldı. Hafif gözaltı morluğu hemen geçti ve kırışıklıklar sürdüğü an gözle görülür şekilde hafifledi. Uzun vadeli sonuçları için annem hala deniyor tekrar yorumları paylaşacağım.


Yapısı bu şekilde oldukça yoğun, tüm cilt tipleri uygun ama benim yağlı cildime fazla sürünce ki beni bilirsiniz bol kepçeyimdir, ağır geliyor, ancak annemin cildi oldukça kuru o fazla sürse bile ne ağır geldi ne de rahatsız etti. Oldukça memnun, severek kullanıyor. Hatta bana söyle leke sorunu olanlar alsınlar, çok güzel krem dedi. O bile gözlerine inanamadı hızlı iyileşmeye... Öncesi ve sonrası yapsaydım keşke kısa sürede bu kadar etki edeceğini hiç düşünmemiştim. 


Ürünü sitesinde alabilirsiniz, fiyatı 89 TL yerine 69 TL şu anda :)

Yorumlar