Minik Bir H&M Alışverişi

Merhabalar, geçenlerde sevgili Elif ile buluştuk hadi H&M i karıştıralım dedik. O sırada kozmetik bölümünden minik bir alışveriş yaptım gelelim detaylarına :) By arada bu alışveriş ihtiyaç alışverişi oldu, gereksiz hiçbir şey almadım. 




Çok sevilen kontür ve aydınlatıcı paletini bulamazsam diye aldım. Özellikle seyahatlerde çok rahat olacak, hepsini ayrı ayrı taşamaktansa tek paletle kurtulacağım. 

Süngerlerim eskimişti yenisi geldi iyi oldu fiyatı 9.99 TL 

Veee uzun zamandır aradığım açık renkli eyeliner, yanlış hatırlamıyorsam 14.99 TL idi fiyatı. 



Pigmentasyonu gördüğünüz gibi oldukça iyi. Kullandıkça yorumlayacağım mutlaka, şimdilik seviyorum. 



Küçük ile kapatıcı uygulayacağım, büyük ile fondöten vs uygulamalarını yapacağım. Silikon sünger kullanıyorum ancak bazen üzerinden geçmek gerekebiliyor o yüzden bu tarz bir süngerde illa elimin altında bulunmalı. 

Benim mini alışverişim böyleydi. Sizler H&M e ait hangi ürünleri kullanıyorsunuz.


Yorumlar

  1. güle güle kullan canım ürünlerini eyeliner'ı bende almayı düşünmüştüm sonra vazgeçmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Şu minik süngerler benim de çok hoşuma gidiyor bu aralar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder