Koyu Renk Oje Sürme Rutinim

Merhabalar, yıllardır tırnaklarım çok nadir ojesiz kalır ve artık oje sürme uzmanı oldum diyebilirim öyle bir uzmanlık varsa tabi :) :) )  Ama en zoru koyu renk oje sürmek, yani tırnağı sarartabiliyor, zarar verebiliyor ve en kötüsü çıkartınca tırnakta izi kalabiliyor. Peki ben koyu renk ojelerimi nasıl sürüyorum ? 

Koyu Renk Oje Sürme Rutinim

Arkadaki minik el çekimlerime el atsa da yine de fotoğrafladım rutinimi :) Artık çok fotoğraf çekmem çok zor tek fotoğraf ile anlatacağım.. 


  • İlk olarak manikürünüz yapılmış olsun mutlaka, yapamazsanız da en azından etleri itin ki sürdüğünüz oje çirkin görünmesin. 
  • Şimdi gelelim Base coat a, bu şeffaf oje de olabilir ama en azından H&m den mesela 5 TL ye alabileceğiniz bir astarınız olsun. Gördüğünüz base coat kesinlikle renk vermiyor ve ojenin rengini etkilemiyor. 
  • Sonrasında ojemi sürüyorum. Genelde 2 kat sürüp ucuna da son bir kat geçip kilitliyorum ki uçlardan açılmasın ojem. 
  • Son aşamam tabiki Kurutucu damla, ben şu an Sephora'nın damlasını kullanıyorum. Uygun fiyatlı ararsanız Essence markasına bakabilirsiniz. Bu tarz ürünler ojenizin hızlı kurumasını sağlarken tırnaklarınıza da bakım yapıyor. 
Evet ben koyu renk ojeleri bu aşamalarla uyguluyorum. Yakın zamanda koyu renkli ojeleri nasıl çıkarttığımı anlatacağım, sizler için yararlı olacağını düşünüyorum. Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar