Bitenler #2

Merhabalar,artık bir kutu yaptım bitirdiğim ürünleri biriktirip yazıyorum.Baktım ki baya doldu hemen yazılarını paylaşayım dedim.
Evet başlayalım ürünlerin yorumlarına..
Elseve Komple Onarıcı 5 Maske 300 ml olan ürünü nasıl 2 hafta da bitirdim bilmiyorum ama saçlarıma gerçekten iyi geldi.Uçlarının baya toparlandığını fark ettim.Ürünün ambalajında kanıtlanmış etkilerinden bahsediyor bunlar;Yapılandırma,Güçlendirme,Canlılık,Sağlıklı parlaklık ve İpeksi dokunuş.Bence gerçekten başarılı.
Oeganix Shea Butter Shampoo Organix in tüm şampuanlarını çok seviyorum.Paraben ve Sülfat içermemeleri ayrıca başarılı.Benim gibi inatçı kabaran saçları bile uslandıran ürünü çok sevdim.Tekrar almayı düşünüyorum.Ama 385 ml keşke daha büyüğü olsa çok çabuk bitiyor.
Fa NutriSkin Natural Fresh Deodorant Hafif kokusu var Watsons indirimi sayesinde almıştım.İyi ki almışım ben böyle hafif kokuları sevmezdim ama sayesinde sevmeye başladım.Doğal hoş bir kokusu var ayrıca ter kokusuna dirençli.
Lush The Olive Branch Duş jeli İçerisnde Zeytinyağı,Taze mandalina,Bergamot yağı(ki ben kendisini çok severim),asma yaprakları var.En çok hissettiğiniz Mandalina kokusu.Çok severek kullandık.Eşim özellikle kokusuna bayıldı.Lush ürünlerinin el yapımı olması ve taze içeriklerle hazırlanması sebebiyle çok seviyorum.Tekrar alabileceğim hayran kaldığım bir ürün.
Calvin Klein Euphoria Edp Yıllardır çok severek kullandığım parfümüm.3 ya da 4 şişe bitirdim.Kokusu beni benden alıyor.Hani parfüm reklamlarında kadınlara bir özgüven gelir ya parfümü sıktığında bende bu parfümü kullandığımda öyle hissediyorum.Ağır tatlı bir kokusu var.
Nashi Argan Yağı Yine bir Vanilya kutu ürünü :) Nashi piyasaya kendini tanıtamamış ancak ürünleri de bir o kadar başarılı bir marka.Ben ürünlerini severek kullanıyorum.Vanilya kutu sayesinde yollarımız kesişti :) Bence gayet başarılı.İlerleyen günlerde yani evdeki stoklarım bittiğinde bu ürünü almayı planlıyorum.
Avon Anew Jel Temizleyici Hafif yapısını çok sevdim.Duşta kullandım özellikle.Memnundum ancak dediğim gibi evdeki stoklar bitmeden bu tarz ürünler almayacağım.
Loreal SkinPerfection BB Krem Daha önce yazısını paylaşmıştım sizlerle buradan tekrar ulaşabilirsiniz.
Veee son olarak Nuxe Body Body Lotion Vanilya kutudan çıkmıştı bu ara testerları bitirmeye çalışıyorum.İnanılamaz bir parlaklık sağlıyor.Kokusu da mukemmel.Bittiğine üzüldüm ancak body lotion diyetindeyim ve bozamam :)
Son zamanlarda biten ürünlerim bunlar yine bir bitenler yazısında görüşmek üzere...

Yorumlar