Son Zamanlarda Sık Kullandıklarım

Merhabalar, son zamanlarda gerek hastalığım gerek hasta almam sebebiyle çok yazı paylaşımı yapamıyorum. Takip edenlerin dikkatinden kaçmıyor tabi ama şöyle ufak bir son zamanlarda kullandığım ürünlerden  bahsedeceğim. 


Son zamanlarda elime yapışıp bir türlü çıkmayanlar bunlar. Takınca takıyorum işte sürekli bitene kadar bunları kullanırım ben şimdi. 

Amway lip gloss ama normal glosslardan değil ışıklı ve aynalı :) Çook havalı yani çok beğendim farkedilmiyor ama şimdiden yarılamış olabilirim. 

Maybelline iki maskara, ikisini üst üste uygulayınca sonuç oldukça güzel oluyor tek başlarına çok beğenmedim. Detaylı yazısı için tık tık.

Mac Kapatıcı, eski morluklarımla tek başına yeterli olmazken şu an oldukça başarılı. Morluklarım gitti tek kat sür çık kapatıcıyla çok mutlu oldum. 

Beyond far, aslında pigment galiba ama ben far yerine kullanıyorum az uyguluyorum pembe ile süper oluyor. Essence in rose flamingo ışıltılı pembe farı ile mükemmel oluyor uyumlarına bayılıyorum bu aralar hep aynı renkleri kombinliyorum. 

Clinique fondöten, çok sevdim detaylı yazısı için tık tık.

Vee Nyx hd pudra, çok uyguladığınızda kötü oluyor ayarı tutturmak lazım, yoksa komik durabiliyor. Güzel sabitliyor makyajı ben genelde gözaltı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. 

Ben son zamanlarda en çok bunları kullandım, ilerleyen günlerde bu kadro değişebilir çünkü muhtemelen arasından bitenler olacak :) Siz neler kullanıyorsunuz ? 


Yorumlar